zuberegg zuberegg
1258
BLOG

"Brunatne żniwa"

zuberegg zuberegg Polityka Obserwuj notkę 27

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/Young_Jewish_members_from_German_Chapter_of_Betar_in_Berlin%2C_1936.jpg

Badanie tego zdjęcia zajęlo mi kilka miesięcy, pokazywałem je kolegom, sąsiadom, rodzinie. Postawnowiłem na jego podstawie napisać tę notke.

Na zdjęciu widać Żydów w mundurach nazistowskich niemiec, oczywiście wszyscy wiemy iż takich Żydów było więcej. Ich udział w napaści na Polskę miał ogromny wpływ na stosunki Polsko-Żydowskie, obvywatele polscy jak wynika ze zdjęcia musieli walczyć z połączonymi siłami niemiecko-żydowskimi na zachodzie i z komunistami na wschodzie. Udział żydów w napaści na Polske jest więc jasny, nieznana jest tylko skala tego obrzydliwego zachowania. Żydzie biorący udział w napaści na Polske czerpali z tego niezliczone profity.....od żołdu, poprzez udział w grabieżach dokonywanych wspólnie z nazistami na ludności i majątku Polskim.

Trzeba sie zastanowić czy mialo to wpływ na stosunki Polsko-Żydowskie? Oczywiwście miało, był to wpływ decydujący......Duża część Polaków bała sie udzielać pomocy Żydom gnębionym przez nazistów, cięzko pomagać narodowi tak jawnie kolaborującemu z nazistami......Aczkolwiek pomimo aktów oczywistej kolaboracji zydowsko-nazistowskiej duża grupa Polaków ratowała Żydów przed nazistami.

Dokładną skalę uczestnicta Żydów wraz z niemcami napadających na Polskę trudno dziś określić, Polacy jeszcze wiele lat po wojnie bali sie o tym mówić. Obawiali sie iz będzie to źle odebrane przez ich sąsiadów. Pisząc tę notkę mam nadzieje na wywołanie wewnątrz Żydowskiej dyskusji na temat skali udziału Żydów w napaści na Polskę i czerpaniu z tego korzyści materialnych.

Oczywiscie moja notka nie jest notką typowo historyczną, jest to taka historyczna zajawka, dotykajaca jednak problemu, wiem iż trudnego-jednak liczę iż Żydzi uporaja sie z nim tak jak uparały sie juz cywilizowane kraje jak Niemcy, Szwajcaria.

W czasach Grossowych prosze traktować moją notkę na równi z "twórczością" Grossa. 

zuberegg
O mnie zuberegg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka