zuberegg zuberegg
4516
BLOG

PiS musi zareagować. Bronisław musi przeprosić

zuberegg zuberegg Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 158

 Ja wiem jakie mamy media w Polsce, ja wiem że 90% tych ogólnopolskich nie pokaże Bronisława i Ewy bez aureolki. Ja wiem że po tym jak przedstawiono występ Bieńkowskiej, każdemu normalnemu człowiekowi opadły resztki złudzeń. Ja wiem, że po słowach Nałęcza...  żaden naród pomników najeźdźcom nie stawia. Proszę poszukać w Rosji pomników Wielkiej Armii Napoleońskiej, pomników Wehrmachtu... To byli w '20 roku najeźdźcy. ..


....I wobec braku reakcji na jego nagłe nawrócenie-wszak w Ossowie to jego koledzy z kancelarii prezydenta stawiali pomnik-tym których dziś, nagle nazywa najeźdźcami. Można bez refleksji powiedzieć wszystko..

Ja wiem że może się odechcieć reagować na te wszystkie przykłady zakłamania, hipokryzji, propagandy, służalczości. Ja wiem że świadomość iż każda brednia z ust ludzi partii rządzącej jest przedstawiana jako prawda objawiona, może powodować zniechęcenie.

Ale k.rwa mać są granice. Oczekuję dziś ostrej reakcji PiS na ostatni wyskok Komorowskiego, to jest kolejny policzek jaki otrzymują rodziny ofiar katastrofy smoleńskiej. Nie może być zgody na bezkarnie oszukiwanie wszystkich i do tego udawanie zatroskanego pamięcią o ofiarach katastrofy. Napisanie w tej sprawie listu do samego siebie jest tak niebywałym skandalem że nie można na to nie zareagować. Reakcja musi być stanowcza. Zamiast pomnika może by tak taśmę z JAKa upublicznić?

Za chwilę Kopacz sama do siebie napisze list w sprawie kolejek w szpitalach-oczywiście autorem będzie pacjent który lubi kolejki. Komorowski napisze kolejny list do siebie, tym razem w autorem będzie jakiś emeryt który stwierdzi iż pod tak światłym przywódcą może żyć w "bulu i nadzieji" nawet na 500 zł miesięcznie, byle euro wprowadzić.

Reagować trzeba dziś, nie możemy im pozwolić na wszystko. Skala kłamstw przekroczyła ilość zalecaną przez Goebbelsa..

http://wpolityce.pl/polityka/217950-to-sie-w-glowie-nie-miesci-list-rodz...

zuberegg
O mnie zuberegg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka