zuberegg zuberegg
1858
BLOG

Wałęsa niszczy mit Solidarności mówi-60% SB to patrioci

zuberegg zuberegg Polityka Obserwuj notkę 71

Lech Wałęsa co chwila zasypuje nas swoimi kolejnymi krętactwami. Wymyśla coraz to nowsze alibi dla siebie. 

Najpierw Wałęsa zwrócił się do...byłych SBeków by powiedzieli że nie był agentem:).

  "Bardzo zniszczyli moje imię, bardzo zniszczyli wspaniałe zwycięstwo SOLIDARNOŚCI. Dziwię się ruchom zmarłego Generała, w obu sytuacjach gdybym się znalazł tak postąpić wobec mnie nie wolno było. Dlatego moim zdaniem powinniście czuć się zwolnieni z lojalności, pozwolić i pomóc prawdzie zwyciężyć" - podsumował Wałęsa.

Dziś jednak przeszedł samego siebie. W wywiadzie dla TVN24 ogłosił:

Ja po 70 roku postanowiłem zlustrować ich, chciałem zrozumieć na czym to polega.[...] Do jakich wniosków doszedłem. 60% według mojego rozmyślenia to byli patrioci oddani Polsce-bezpieka.

A jednocześnie ten sam Wałęsa mówi o byłych działaczach Solidarności twierdzących, zgodnie z prawdą że był "Bolkiem": Dziś kilku łajdaków, często wcześniej dezerterów, próbuje skorzystać z tych wtedy nieczystych metod walki i uruchamiać je jako prawdziwe i dobre na dzisiejszy inny czas.

Jak widać Wałęsa jest zdolny do zniszczenia wszystkiego, nawet mitu Solidarności, tego zrywu milionów obywateli którzy w niej działali za co były szykanowani przez bezpiekę. Tracili pracę, zdrowie, niektórzy ginęli. Dziś Wałęsa brnąc w kłamstwo plugawi nawet Solidarność. Za chwilę, by uzyskać od jakiegoś SBeka zaprzeczenie w sprawie swej współpracy powie: W latach 70 i 80 bardziej bałem się ludzi Solidarności niż SBeków. Do tego właśnie zmierza w swej histerii Wałęsa.  

 Paradoksem Wałęsy jest to że najbardziej stracił na swym zachowaniu w wolnej Polsce. Gdy okazało się że bliżej mu do SBeków, niż do ludzi Solidarności. Dzisiejsze słowa z wywiadu dla TVN24 to klamra spinająca jego życie. Wrócił tą wypowiedzią do bycia tylko małym "Bolkiem". Wtedy za pieniądze, dziś dla uzyskania alibi.....   

zuberegg
O mnie zuberegg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka