zuberegg zuberegg
324
BLOG

Czarne protesty kończą temat małżeństw homo

zuberegg zuberegg Polityka Obserwuj notkę 3

Czarne protesty  były inspirowane przez środowiska lewicy i feminazistki-takie jak np. Bakuła- Hitler byłby z niej dumny. Środowiska te uznały że ciało kobiety to jej sprawa, że kobieta to nie inkubator. Na tej podstawie żądając aborcji na życzenie. 

Jednocześnie te same środowiska żądają wprowadzenia małżeństw homo, adopcji przez nie dzieci. Dla mniejszego oporu na tę chwilę chcą tylko związków partnerskich. 

W tym wypadku państwo winno zastosować ich "logikę" i odpowiedzieć-Twoja d.pa, twoja sprawa. Ręce państwa daleko od d.py. Twój partner, twoja sprawa.  

W ten sposób zakończyliśmy w Polsce sprawę legalizacji związków homo. Jest to jedyny plus z całej sytuacji. 

PS. Jako że aborcyjna histeria opadła napiszę swoje zdanie. Jestem przeciw zmuszaniu kobiet do rodzenia dzieci z przestępstwa, zagrażających życiu matki czy też dzieci bez szans na przeżycie po urodzeniu. Ale też jestem przeciw aborcji na życzenie. Dziecko to nie zabawka. Skoro tak dbasz o swe ciało patrz z kim leziesz do łóżka. Jestem przeciw prawu w którym kobieta bez powodu mogłaby mnie pozbawić bycia ojcem, nawet bez potrzeby zapytania mnie. Nie godzę się na zmniejszanie moich praw, jeśli byłem przy poczęciu.

zuberegg
O mnie zuberegg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka